Advies en ondersteuning voor jouw juridische en aanbestedingsvragen

De BNA biedt juridische ondersteuning aan haar leden met twee nieuwe loketten: het BNA Juridisch Loket en het BNA-Aanbestedingsloket. Via deze loketten kunnen leden snel en effectief juridisch advies krijgen, van eerste hulp bij juridische vragen tot ondersteuning bij aanbestedingsprocedures. Beide loketten zijn ingericht om leden te helpen met praktische oplossingen en waardevolle inzichten. Ontdek hoe de loketten jou kunnen ondersteunen en neem direct contact op met een van onze experts.

Het BNA-Aanbestedingsloket is opgezet als pilotproject voor een periode van drie tot zes maanden, met als doel de dienstverlening voor BNA-leden rondom aanbestedingsvraagstukken te verbeteren. Na afloop van de pilot wordt geëvalueerd of, en op welke wijze, het loket voortgezet zal worden.

In tegenstelling tot het BNA Juridisch Loket is de dienstverlening van het BNA-Aanbestedingsloket kosteloos voor BNA-leden. De BNA draagt de kosten voor de pilotperiode. Het loket is ingericht in samenwerking met Severijn Hulshof Advocaten.

De diensten van het BNA-Aanbestedingsloket richten zich uitsluitend op de aanbestedingsfase en moeten tevens het algemeen (sector)belang dienen. Leden kunnen hun vraag beknopt via e-mail voorleggen, met een reactie termijn van maximaal 24 uur. Voor aanbestedingsaangelegenheden die buiten de reikwijdte van het BNA-Aanbestedingsloket vallen, kunnen leden terecht bij het BNA Juridisch Loket (segment aanbestedingsrecht).