Skip to main content
De partners van de BNA
De BNA is een netwerk dat modern, creatief ondernemerschap bevordert. Met als drijfveer de kracht van architectuur voor de leefomgeving. Haar missie is het versterken van architectenbureaus die op kansrijke markten toegevoegde waarde bieden aan opdrachtgever en samenleving.

Bedrijf
Saint-Gobain Building Glass is de glasdivisie van de Franse multinational in bouwmaterialen Saint-Gobain. Saint-Gobain Building Glass ontwikkelt, produceert en distribueert beglazingen met hoge toegevoegde waarde. Glasoplossingen die bijdragen aan de esthetiek van woningen en van de gebouwde werkomgeving en aan het welzijn van de bewoners en de gebruikers hiervan. Overal in Europa, al 350 jaar lang.

Saint-Gobain Buidling Glass is wereldleider in gecoat glas en één van de grootste producenten van vlakglas. In Europa heeft Building Glass de positie van marktleider in de productie en bewerking van vlakglas dankzij de voortdurende innovatiestrategie. Meer informatie over Saint Gobain Building Glass is te vinden op: http://nl.saint-gobain-glass.com/

Visie
Glastoepassingen leveren een bijdrage aan het comfort & welzijn in het dagelijkse leven, de esthetiek van de gebouwde omgeving én aan een leefbare wereld voor onze volgende generaties.

Onze wereld is onze gezamenlijke verantwoordelijkheid zowel van particulieren als van bedrijven. Building Glass ontwikkelt daarom continu energie-efficiënte producten, die niet alleen in staat stellen comfort en energiebesparing te combineren, maar die ook geproduceerd zijn met respect voor het milieu. Als eerste bedrijf in de vlakglassector heeft Building Glass haar producten onderworpen aan een volledige levenscyclusanalyse (LCA). Op die manier draagt het bedrijf bij aan de globale economische ontwikkeling, en zet het zich in voor een doeltreffende aanpak van de grote ecologische en sociale uitdagingen van vandaag.

Saint-Gobain Building Glass & BNA
Sinds 2008 is Saint-Gobain Building Glass de trotse hoofdsponsor van ‘BNA Gebouw van het jaar’ en sedert 2016 ook ‘Partner’ van de BNA. Aan de basis voor deze samenwerking ligt de wil om kwalitatieve architectuur te ondersteunen en actief te promoten. Zo wil Building Glass bijdragen aan een betere en mooiere omgeving en dus ook aan een mooier Nederland. Het is voor ons eveneens de uitdrukking van de appreciatie voor de architect en zijn werk evenals een blijk van waardering voor het initiatief van de bouwheer.

Als ‘Partner’ van de BNA wil Saint-Gobain Building Glass deze positie bevestigen. Op deze manier hopen wij graag indirect bij te dragen aan de kwaliteit van het werk van de architect en het resultaat hiervan.

Partners BNA
Voor informatie over partnerschap met de BNA neem je contact op met Elma Media; Silvèr Snoek, sales manager, 0226 33 16 67.

Sinds 2015 is het VMRG Keurmerk co-sponsor van BNA ‘Beste Gebouw van het Jaar’ en vanaf 2016 Official Partner van de BNA. Het VMRG Keurmerk staat voor gegarandeerde kwaliteit in gevels. De eisen, die te vinden zijn op de website www.vmrgkwaliteitseisen.nl, vormen de basis voor het keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk worden regelmatig op deze eisen gekeurd. Samenwerking met gevelbouwers voorzien van het VMRG Keurmerk biedt architecten zekerheid van kwaliteit. Er zijn al veel architecten die het VMRG Keurmerk opnemen in hun bestekken, maar het doel van de VMRG is dat alle architecten dit gaan doen. Zo wordt de ontworpen kwaliteit versterkt door bouwtechnische kwaliteit.

Door de snelle ontwikkeling van geveltechnologie en architectuur is intensieve samenwerking tussen ontwerpers, architecten en de gevelindustrie nodig om topprestaties te leveren. Het Official Partnership met de BNA van het VMRG Keurmerk bestaat naast een financiële component daarom ook uit kennisoverdracht op het gebied van geveltechnologie.

Partners BNA
Voor informatie over partnerschap met de BNA neem je contact op met Elma Media; Silvèr Snoek, sales manager, 0226 33 16 67.

logo vmrg

De partners van de BNA hebben communicatiedoelstellingen en merkwaarden die zij graag willen realiseren. De BNA streeft naar het genereren van additionele externe inkomsten met als doel de organisatiekracht van de BNA op niveau te houden en waar mogelijk uit te breiden. Zowel de partners als de BNA hebben op lange termijn de wens om een strategisch en passend sponsorbeleid te kunnen voeren, waarbij gezocht wordt naar aansluitende inhoudelijke uitgangspunten op basis van wederkerigheid, samenwerking en onafhankelijkheid.

Voor informatie over partnerschap met de BNA neem je contact op met Elma Media; Silvèr Snoek, sales manager, 0226 33 16 67.