Vind hier de meest gestelde vragen over het BNA-lidmaatschap. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact op met leden@bna.nl
- Hoe kan ik mijn bureau aanmelden als BNA-lid?
Als je met je bureau BNA-lid wilt worden, kun je jouw bureau door middel van het aanmeldformulier inschrijven. - Het kalenderjaar is al begonnen, moet ik voor nu toch het hele jaar betalen?
De lidmaatschapsbijdrage wordt vanaf de 1e van de maand waarin het BNA-lidmaatschap ingaat berekend. Voor meer informatie over de lidmaatschapsbijdrage of de voorhangprocedure kun je contact met ons opnemen via administratie@bna.nl. - Moet ik de lidmaatschapsbijdrage altijd in een keer betalen?
Het is mogelijk om de lidmaatschapsbijdrage per kwartaal per automatische incasso te betalen. Het formulier om per automatische incasso te betalen kun je aanvragen via administratie@bna.nl. nb: De vierde termijn wordt verhoogd met een bedrag van €5,- voor de administratiekosten van deze termijnbetaling. Dit is jaarlijks eenmalig. - Wat houdt de voorhangprocedure in?
Als wij de aanmelding voor het BNA-lidmaatschap hebben ontvangen plaatsen wij een ‘Verzoek tot toelating als lid’ op de website van de BNA. Hiermee begint de voorhangprocedure. In deze periode kunnen leden en het bestuur van de BNA bezwaar maken tegen de toetreding van je bureau. Voor meer informatie over de lidmaatschapsbijdrage of de voorhangprocedure kun je contact met ons opnemen via administratie@bna.nl - Wat kost het BNA-lidmaatschap?
De lidmaatschapsbijdrage wordt berekend op basis van het aantal FTE dat werkzaam is bij een bureau. Dus hoe groter het bureau, hoe hoger de lidmaatschapsbijdrage. Daarnaast wordt er voor alle bureaus een vaste bureaubijdrage berekend. Wil je weten wat de bureaubijdrage voor jouw bureau zou zijn, vul dan onze online rekentool in.