Na een tweejarige verloving een gezegend huwelijk is nu het eerste gezamenlijke product gelanceerd: de nieuwe website. En daar zijn we trots op. Met de vernieuwing van de website is ook de huisstijl opgefrist waarmee de integratie van PEP als onderdeel van BNA herkenbaar is.
De nieuwe website van het Professioneel Ervarings Programma (PEP) is live
We zijn zeer verheugd met de nieuwe website waarbij de PEP en BNA look and feel zijn samengevoegd. Daarbij maakt de nieuwe website de jonge ontwerpers en hun mentoren wegwijs in de wereld van de Beroepservaringperiode en laat hen kennismaken met het geïntegreerde programma want PEP is dé kickstart voor een carrière in ruimtelijk ontwerp!”, aldus Julietta Zanders, manager PEP. Van Lennep heeft zich voor het ontwerp van de nieuwe huisstijl op de doelgroep jonge ontwerpers gericht.
Nieuwe huisstijl - De nieuwe stijl van PEP
Waar het een duidelijke verbinding aan gaat met BNA, wordt dit zichtbaar in kleurgebruik en typografie. De basis PEP-letter is familie van de herkenbare BNA-letter en aan de andere kant benadrukt deze vorm juist het unieke van PEP door het eigen blauw te blijven gebruiken. Maar nu als accentkleur. In de losse uitingen van PEP, kan de letter ook ‘uit elkaar’ vallen en kunnen de losse elementen vrij bewegen. Hierdoor ontstaat een bouwdoos die op vele verschillende manieren gebruikt kan worden en refereert naar de verschillende disciplines die de PEP rijk is.
PEP – Powered by BNA is een 2-jarig, postacademisch geïntegreerd programma. Het is gericht op jonge ontwerpers die een relevante werkplek hebben. PEP biedt deelnemers met een afgeronde masteropleiding architectuur, stedenbouw, landschapsarchitectuur of interieurarchitectuur een uniek beroepservaringsprogramma. PEP staat voor vakmanschap, verbinding en professionaliteit en biedt jonge ontwerpers de perfecte start van hun carrière.