Ondernemen

Ondernemen & innovatie

Om leden te inspireren tot ondernemen en innoveren biedt de BNA tools en informatie. Denk aan toekomstscenario’s, soorten rollen en diensten, waarde(n) van de architect, optimale klantervaringen, marketing van bureaus en gemiddelde urenbestedingen bij verschillende omvang en complexiteit van projecten.

Customer Journey Mapping is een eenvoudige manier om een aankoopproces of dienst vanuit het perspectief van de klant goed in beeld te brengen. De toolkit prikkelt bureaus bij het ontwikkelen van innovatieve oplossingen en het optimaliseren van klantervaring, processen en diensten. Het doel is opdrachtgevers nog beter te bedienen en te ontzorgen.

Customer Journey Toolkit

Architectenbureaus die voor, tijdens en na een project voor een optimale klantervaring zorgen bij opdrachtgevers en eindgebruikers presteren goed. Positieve klantervaringen dragen bij aan vertrouwen en het verwerven van voldoende, bij een bureau passende opdrachten en opdrachtgevers. De BNA Customer Journey Toolkit helpt bureaus hun onderscheidend vermogen te vergroten.

Ontwerp een goede klantervaring

Opdrachtgevers hebben een veelvoud aan ervaringen: via social media, websitebezoek, presentaties, referenties, de eerste gesprekken, contractvorming, de samenwerking, het ontwerp en materiaalgebruik, de bouw, functionaliteit en kwaliteit van wonen en werken tot en met de waardeontwikkeling van vastgoed. De verwachtingen van de klant, de verdeling van risico’s, het bouwproces en het gebruik na oplevering dragen allemaal bij aan de klantervaring. En allemaal dienen ze goed en op elkaar afgestemd te zijn. De tool helpt daarbij.